ik heb mijn 2018 Hyundai Sante Fe Sport gekocht in september 2022. Twee weken nadat ik de auto had gekocht, had ik een olieverversing nodig. Dus ik dacht dat ik gewoon een olieverversing zou laten doen. Twee weken daarna ging mijn olielampje branden. Ik bracht hem naar de plek waar ik de olieverversing had laten doen en ze zeiden dat er letterlijk maar één liter olie in de auto zat. Ik heb mijn auto sindsdien elke week gebracht om olie bij te vullen. Er zijn helemaal geen lekken. Ik heb contact opgenomen met Hyundai via e-mail, ik heb dat casenummer en me werd verteld dat ik hem naar een lokale Hyundai-dealer moest brengen om hem te laten controleren. Ik belde om een afspraak te maken en natuurlijk zijn de afspraken over een maand of anderhalve maand. Dus ik kwam er eindelijk in nadat ik de afspraak had gemaakt, maar dat was weer een gedoe, want ze zeiden dat ik geen afspraak had, terwijl ik duidelijk met iemand van de serviceafdeling had gesproken en ik mijn auto gisteravond heb gebracht omdat mijn afspraak om 7:30 uur 's ochtends was. Ik krijg een telefoontje met de mededeling dat er geen afspraak was. Maar wat ik grappig vond, was dat mijn auto er nog nooit eerder is geweest voor enige vorm van reparatie en toen hij belde, kende hij mijn naam en had hij duidelijk mijn nummer. Ze wilden niets doen, dus ik zei hen NEE, ik had een afspraak, dus speelden ze de telefoonopnames af en vonden het gesprek dat ik met de heren had en controleerden mijn auto. Ik was oud, ik moest een olieverversing laten doen en $ 62 betalen en mijn auto elke 1000 mijl terugbrengen. Toen hij belde om me te vertellen wat er moest gebeuren en toen zei dat het $ 900 zou zijn, werd me dat niet verteld. En in de telefoonopname staat duidelijk elk woord dat we tegen elkaar hadden gezegd. Dus ik nam contact op met Hyundai corporate en het werd geëscaleerd, dus we zullen zien. Ik geef ze een paar dagen. Oh en ja, ik heb ook documenten met data en hoeveel liter ik wekelijks moest bijvullen.