Hyundai Santa Fe Forums banner
21 - 40 of 95 Posts
Hoi allemaal,

NIEUW voertuig heeft schokken/trillingen bij 13-32 mijl per uur, meestal op een helling maar niet per se. Ik ben geen monteur, maar het schokt - alsof je over een hobbelige weg rijdt. Voelt voor mij alsof het niet weet welke versnelling het moet gebruiken. Gebeurt niet altijd, maar het gebeurt elke keer als ik ermee rijd. Met de turbo is er wat vertraging voordat hij in werking treedt en ik vraag me af of de transmissie in de war is over welke versnelling hij moet gebruiken. Gewoon mijn gedachte. Heeft iemand anders problemen?

Het gaat volgende week voor minimaal 5 dagen in onderhoud. Dit baart me uiteraard zorgen.

M
Ik had de mijne 18 dagen, een enorm gat in de transmissie nu.. gaat uiteindelijk teruggeroepen worden!!

Ik ben geschokt dat het SW gerelateerd is. In het andere geval dat ik zag, hebben ze de hele transmissie vervangen. De mijne ging vandaag naar binnen.
Ik moet de transmissie laten vervangen nadat ik er pas 18 dagen mee heb gereden. Het lijkt erop dat bij 1000 mijl de transmissie er volledig uitklapt! Kwam tot stilstand midden op de weg, echt eng!

Ik ben net al deze Ugh aan het inhalen. Mijn vrouw klaagde een paar keer dat de auto wat traag was toen ze 's ochtends voor het eerst reed en vanmorgen startte ze de auto en er was een luid geluid en de motor stopte, startte hem opnieuw en leek in orde, maar nu doe ik al dit onderzoek.

Heeft iemand de hybride versie en problemen met de transmissie?
Ik heb de 2024 hybride. Zelfde probleem maar erger. Heb hem 8 dagen weggebracht. De monteur voelde het tijdens het testen, maar het systeem kon geen probleem registreren. Ze gaven hem na 8 dagen terug en er was niets gedaan. Leek een paar dagen goed te gaan, daarna stotterde hij een heuvel op en het hele infotainmentsysteem werd wit en werkte niet meer. Hij staat weer bij de dealer. 5 weken geleden gekocht en hij staat al 2 weken in de garage. Ze kunnen geen nieuw infotainmentsysteem krijgen. Contact opgenomen met een advocaat en het lijkt erop dat ik mogelijk de wet op ondeugdelijke producten moet volgen. Ik zou boven de 6 RPM kunnen zitten en niet kunnen accelereren, hij stottert op kleine en middelgrote heuvels, hij blijft in de gasmodus staan op grote afdalingen en soms zelfs als hij stilstaat, ondanks dat de batterij volledig is opgeladen. Zo teleurgesteld in deze ervaring. Zou niemand aanraden dit voertuig te kopen.

We kochten in april een 2024 AWD Calligraphy, die precies dezelfde symptomen begon te ontwikkelen als hierboven vermeld. We brachten hem naar St. Charles Hyundai in Missouri - hij heeft een nieuwe transmissie nodig! Slechts 2.800 mijl op de teller, en er staat al iemand anders voor ons in de rij bij de dealer voor een nieuwe!

Mijn 2024 Limited loopt prima met slechts 1100 mijl op de teller. Toch wel nerveus met alle meldingen van DCT-pech. Bieden ze u een leenauto aan terwijl de auto ter reparatie is? Mijn zorg is dat het onze enige auto is.

Mijn 2024 Limited loopt prima met slechts 1100 mijl op de teller. Toch nerveus met alle meldingen van DCT-pech. Bieden ze je een leenauto aan terwijl de auto ter reparatie is? Mijn zorg is dat het onze enige auto is.
Ja, we kregen ter plekke een volledig uitgeruste Kona en krijgen morgen een Palisade voor de rest van het wachten - geschat 3-8 weken.

21 - 40 of 95 Posts